logotype

Meniu Principal


Facebook

PDF Print E-mail

Specialistii nostri va pot oferi urmatoarele servicii :

  • Lucrari de intretinere curenta a motocicletei (schimb de consumabile, verificari, reglaje, etc);
  • Lucrari de reparatii mecanice si electrice;
  • Constatare a defectelor si a gradului de uzura al consumabilelor;
  • Consiliere tehnica in alegera pieselor si consumabilelor, privind modul cel mai convenabil de remediere a unor defecte, precum si in alegerea motocicletei si echipamentului  care se potrivesc cel mai bine nevoilor dumneavoastra;
  • Verificare tehnica si consiliere la cumpararea motocicletei;
  • Transport moto cu remorca specializata;
  • Gazduirea motocicletei peste iarna in service-ul nostru.

Pentru lucrari mecanice si programari  ne puteti contacta la numerele de telefon:  0727.132.163; 0733.627.147 sau la adresa de e-mail This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .

 

 

Descrierea  operatiunilor curente de intretinere si reparatii moto:

Schimbarea kitului de lant.

La toate motocicletele cu transmisie finala pe lant, kitul de lant ( pinion de atac, lant, pinion roata spate) este considerat consumabil, cu o durata de viata intre 5000 si 35000 km, in functie de motocicleta, calitatea kitului si mai ales modul de intretinere.  Un reglaj  de intindere a lantului incorect facut precum si intretinerea deficitara pot scurta durata de viata a kitului chiar si cu 75% , iar pe de alta parte intretinerea frecventa ,  mentinerea unui reglaj al intinderii corespunzator  si eventual montarea unui dispozitiv automat de ungere pot chiar dubla durata normala de exploatare.

Cum puteti sti daca lantul dvs necesita inlocuire? Lantul si-a “marit” pasul, nu mai sta perfect asezat pe dintii pinionului spate si permite distantarea  tragand cu mana din spatele foii cu ½ din inaltimea unui dinte sau chiar un dinte intreg; dintii pinioanelor nu mai au forma normala ci forma de “carlig” sau sunt ascutiti cu aspect oblic.     In unele cazuri lantul prezinta uzura inegala si nu mai permite un reglaj corect al intinderii, iar in cazuri extreme de neglijenta pot fi zale blocate, o-ringuri lipsa sau chiar role sparte. Daca nu sunteti siguri daca in cazul dvs se impune schimbarea kitului de lant, puteti oricand sa treceti pe la service-ul nostru,  constatarea fiind gratuita.

Pentru realizarea operatiunii de innoire a kitului de lant, furnizat de noi sau adus de dvs.,  se parcurg urmatorii pasi:

  • verificarea compatibilitatii tipului de lant si a pinioanelor cu modelul motocicletei;
  • verificarea numarului de zale; daca este necesar, lantul se poate scurta;
  • demontarea rotii spate , curatarea subansamblelor;  schimbarea pinionului de la roata
  • schimbarea pinionului de atac de la motor (la unele modele se demonteaza si elemente de carenaj sau sistemul de actionare al ambreiajului/timonerie schimbator de viteze, dupa caz;
  • desfacerea lantului vechi si nituirea celui nou pe pozitie, folosind presa specializata. In cazul lanturilor inchise din fabrica, se procedeaza la demontarea basculei din cadru, marind timpul de lucru considerabil. De aceea , este de preferat folosirea unui lant deschis, o za de inchidere corect nituita are exact aceeasi rezistenta la uzura si tractiune ca oricare za din lant.
  • se monteaza roata la loc si se face reglajul intinderii, urmand ca dupa cca 500-1000 de km sa se reface acest reglaj dupa rodajul initial al kitului.

 

 

Demontarea, curatarea, reglajul si sincronizarea carburatoarelor


Toate motocicletele alimentate prin carburatoare, la un moment dat in perioada de utilizare vor necesita interventii asupra sistemului de carburatie. In timp se pot depune diversi compusi din bezina sau derivati din coroziunea pieselor in interiorul carburatoarelor, piesele de cauciuc pot imbatrani si crapa sau piesele in miscare se pot uza, alteori incredintati motocicleta unor persoane “pricepute” pentru a remedia sau optimiza mersul motorului iar dupa aceea nu mai merge prea bine sau deloc. In oricare din aceste situatii, veti sti ca este timpul pentru o operatiune de “carburatie” la un service competent,  daca:


  • motocicleta porneste greu sau deloc chiar daca aveti bateria incarcata, bujii curate si benzina proaspata in rezervor;
  • in mers motorul da rateuri, nu merge in toti cilindrii egal si accelereaza slab;
  • motorul are ezitari in livrarea puterii in plaja de turatii, inneaca bujiile sau supraincalzeste motorul, se opreste in relanti sau se tureaza excesiv la cald;
  • pe esapament iese fum negru si aveti un consum de combustibil exagerat de mare.

In cazul in care nu sunteti siguri daca motocicleta dvs necesita o revizie majora pe partea de alimentare cu combustibil, puteti oricand sa ne faceti o vizita la service-ul Wolf Moto din strada Tipografilor, constatarea fiind gratuita.

Un sistem de alimentare prin carburatie poate contine de la cateva zeci de piese pana la cateva sute, in functie de configuratie, si toate aceste piese trebuie inspectate, curatate si reglate astfel incat tot ansamblul sa functioneze corect. Chiar si pentru o singura configuratie de motor, de exemplu monocilindru, complexitatea sistemului poate varia foarte mult de la un carburator simplu cu sau fara actionare vacumatica pana la o adevarata “uzina” dublu-corp cu pompa de spritz si componente electronice, apoi intervin complicatiile legate de amplasarea si numarul carburatoarelor pentru motoarele V2, L2,L3,L4, V4 etc. Principalii pasi de urmat in revizia completa a carburatoarelor vor fi :

  • asigurarea ca motocicleta are partea mecanica a motorului in buna stare. Cu defectiuni interne serioase, cu nici un reglaj al carburatoarelor nu  poate functiona corect. Daca exista suspiciuni, se impune si un test de compresie. Deasemenea, ne vom asigura ca bujiile sunt conforme si curate, ca filtrul de aer nu e colmatat si ca rampa de carburatoare beneficiaza de o alimentare corecta cu benzina curata.
  • demontarea de pe motocicleta a sistemului de carburatoare si demontarea completa pe banc  a pieselor functionale din ansamblu;
  • curatarea tuturor pieselor functionale si inspectia starii lor de uzura si a reglajelor existente; compararea parametrilor cu specificatiile producatorului.
  • efectuarea reglajelor necesare , inlocuirea peselor defecte si remontarea sistemului de carburatie;
  • pornirea motocicletei si efectuarea ajustarilor necesare asupra sistemelor de reglaj  pentru obtinerea functionarii optime, inclusiv amestecul aer/benzina in sistemul de mers in relanti si in circuitul de progresie + sincronizarea carburatoarelor pe banc vacumetric;
  • remontarea tuturor pieselor motocicletei si efectuarea unei probe in mers daca ne permite clientul  si daca actele motocicletei sunt complet in regula pentru mersul pe strada.

Dupa o astfel de operatiune, motocicleta poate functiona in parametri optimi mai multi ani la rand  , necesitand doar reglaje minore periodice, dar numai daca este intretinuta si exploatata corespunzator:  benzina curata si proaspata din surse de incredere, pastrare corespunzatoare pe timpul iernii si utilizarea frecventa. Nu uitati, printre ce cei mai mari dusmani al motocicletei sunt trecerea timpului  si nepasarea proprietarului !

In continuare, vom veni in sprijinul dvs si cu descrierea altor operatiuni.

 
joomla template